Nieuwe winkelbeleving: vrolijk, dynamisch, gezellig en professioneel

DNA Profiel van Ontwerp interieur optiekzaak: Voor Harry van Leeuwen ontwikkelde Rick Blankenstijn van WSB Interieurbouw een persoonlijk ontwerp op 70m2. De sfeer is vrolijk, dynamisch, gezellig en professioneel tegelijk. De winkel is bedoeld voor iedereen met een grote en kleine portemonnee. De winkel is modern, maar pakkend gezellig met aandacht voor een ruimtelijke opzet van het ontwerp.

De uitvoering: De samenwerking tussen Harry van Leeuwen en Rick Blankenstijn verliep uiterst plezierig. De uitvoeringstijd was erg kort.

2 wsb Interieurbouw optiek wsb Ladenbau optik wsb shopconcepts optics van Leeuwen 1 wsb Interieurbouw optiek wsb Ladenbau optik wsb shopconcepts optics van Leeuwen

Waarom interieur optiekzaak verbouwen?

Rick Blankenstijn van WSB: De aanleiding hier was echt heel duidelijk. Ik heb direct instemmend geadviseerd om te gaan verhuizen van locatie. Dat zet zoden aan de dijk voor Van Leeuwen Optiek op deze veel betere zichtlocatie. De uitstraling is ook veel warmer en moderner. Dat lokt nieuwe klanten aan. De uitstraling van de winkel straalt af op de gepresenteerde brilmode. Het vertrouwen van de klant zal hierdoor verder toenemen. Interi

Verbouwingsplannen? Bel Rick Blankenstijn

Voor een inspirerend gesprek met betrekking tot uw verbouwingsplannen: Bel of mail +31 33 2771714 / +31 654758279 van Rick Blankenstijn>>

Rick Blankenstijn

Neem contact op >>

Hans van Leeuwen over WSB

“Wij zijn ontzettend positief verrast dat onze visie en wensen uitstekend zijn vertaald door WSB in het ontwerp van de winkel.

Samenwerking was op allerlei niveaus prettig.
Minpunten;geen.”
Beoordelingen WSB Interieurbouw: 8,7.
Aanbeveling? “Ja, dat beveel ik aan”